top of page
Legújabb posztok:
Címkék:
No tags yet.
Follow me:
  • Instagram - Grey Circle
  • YouTube - Grey Circle
  • Pinterest - Grey Circle

Tavaszi Posta


Ahoy!

Tavaszi Posta csupa nagy betűvel. A Scrapbookosok csoportban, köszönet Farkas Mónika Flórának, minden évben van egy tavaszi- és egy téli posta. Az annyit jelent, hogy az erre jelentkezőket összesorsolják, mindenki kap egy párt, nagy titokban és annak készít valami szépséget, amit felad postán. Na, ezt jó szájbarágósan írtam le....De ez a lényeg.

Én most tavassza és tavaly télen is, ugyanazt a kedves alkotótársamat kaptam, de nagyon örültem a véletlennek:)

Neki készült ez a képeslap, mert a Posta feltétele volt, hogy képeslapot (is) kell készíteni!

A laphoz Altenew termékeket használtam, imádom őket.

Itt jön képbe az Altenew Májusi kihívása, ahol meglepetésemre ugyanezek a színek voltak a kritériumok, naná, hogy pályázok!

De kezdjük az elején. A 12x12 inch-es alapkartont félbe vágtam, középpen bígeltem, már meg is kaptam az állítható kártyát.

Shaker boxot mindenképp terveztem rá, művészkéssel egy kockát vágtam, ami pont akkora volt, hogy a legvégén majd ráül ez a csodás keret.

A belső oldalra átlátszó papír került, a kivágott részt betakarva, csillivilli csillámok, és egy másik, méretre vágott karton ragasztottam rá, hogy eltakarja az illesztést, belülről. De még volt is papírom a megkezdett kartonból. Shaker box kész.

A virágokat és a leveleket a karton megmaradt feléből készítettem el, először pecsételtem az Altenew virágmintájú bélyezőjével, virágokat, leveleket. Miután ez egy egymásra épülő bélyegző kit, így színátmenetesen "festettem" be, Altenew tintával, tovább bélyegezve.

Ezután kivágtam őket a hozzá tartozó vágókéssel és 3D ragasztó kockával rögzítettem a lapra, a leveleket ugyanígy. Került rá enamel pötty és a felirat pedig a csodás MY MIND'S EYE - IN BLOOM készletből van. A képeslap oldalait Altenew tintával még megfestettem, óvatosan, éppen csak látszódjon valami kis szín, hiszen a virágokon van a hangsúly.

A keret a legvégén került rá, mert súlyos egy darab és nem akartam,hogy baja essen, egyébként az Altenew Refelction Kit-jében található.

Belülre ragasztottam egy zöld színű papírt, amire Silhouette Cameoval egy kis tavaszi versecskét írtam, mert a kézirásom katasztrófális...

De sikere volt, nagyon boldog vagyok!

Felhasznált termékek:

- 12x12 inch fehér alapkarton

Köszönöm, hogy kíváncsi voltál!

Ahoy,

Anna

bottom of page