top of page
Legújabb posztok:
Címkék:
No tags yet.
Follow me:
  • Instagram - Grey Circle
  • YouTube - Grey Circle
  • Pinterest - Grey Circle

Fotózz tavaszt!


A Női Csizma Scraproom kihívása, a Fotózz tavaszt! Nagyon találó és inspiráló cím, hiszem alig vártam, hogy valami, bármi színes kibújjon a kertben, mert akkor kijelenthetjük végre, hogy tavasz van! És legyen és maradjon és illatozzon és szeressük. Olyan rövid ideig tart ez a csoda, na, jó, a nyár felválthatja, nem bánom!

A papír, amire készült az alkotás a csodás Altenew Reflection készletből van. Ez a készlet simán megér egy külön bejegyzés, annyira jó. Van egy dobozod, ami tele van papírral, matricával, kiegészítőkkel...szóval el lehet benne veszni. Az & jelet Silhouette Cameoval kivágtam, a Cut file pedig a HKC file-jai közül még tavalyi darab, de ez sosem megy ki a divatból. Ezt a file-t kivágtam mégegyszer a színes kartonból is, de csak a sziluettjét, már a virágok nélkül. Így a fehér kartonos, virágos jelemet ráragasztottam a színes jelre, baromi kényelmes, hogy pont fedik egymást. Na, ezért kell a Silhouette Cameo.

És ha már elővettem ezt az Altenew varázs dobozt, felhasználtam belőle a bicikli matricát, geometrikus chipboard madárkát, átlátszó pillangót, indát és a Let's go matricát. A színes lepke és madárka matrica rászállt az & jelre, díszítésként epoxi gyöngyök kerültek még rá, mintha a virág közepe lenne (...nem a világ közepe...:)

A kis tavaszi virág fotót, amit én fotóztam (jajj, el kellett mondjam, mert annyira szeretem:) kinyomtattam, egy fehér kartonra ragasztottam,hogy vékony széle legyen. A jel egyik levelét szabadon hagytam, oda csúszik be a fotó és a bicikli matrica rögzíti. Persze alulról is ráragasztottam kétoldalú ragasztóval, de csak olyan lazán.

A betűk is teljesen a tavaszt jutatják eszembe és külön öröm volt,hogy az alapkartonhoz hasonló színű, sőt, majdnem ugyanolyan.

Wonderful Spring már itt vagy az oldalamon és a levegőben is, szeretünk!

Felhasznált anyagok:

12x12in fehér alapkarton

A felhasznált anyagokat a Pink and Paper Scrapbook Webshop-ban és a HKC Kit-ből szereztem be.

Köszönöm,hogy kíváncsi voltál!

Ahoy,

Anna

bottom of page