top of page
Legújabb posztok:
Címkék:
No tags yet.
Follow me:
  • Instagram - Grey Circle
  • YouTube - Grey Circle
  • Pinterest - Grey Circle

Inspirációs kihívás

Ahoy!

Csak nem egy újabb Altenew kihívás? De bizony! Hiszen június van! Egy újabb színinspirációs kihívás következik, amelyre most egy képeslapot készítettem...ne legyek már unalmas!

Szóval a fókusz itt is az Altenew termékeken kell, hogy legyen, ezért kivételesen nem a "forever" rózsás bélyegzőmet használtam, hanem egy másikat! Csupa meglepetés ez a post:) 

A legfelső rétegnél fehér alapkartonra először stencillel és Altenew tintapárnákkal bélyezeztem, így alakult ki az alapfestés. Erre jött az Altenew bélyegző, mármint maga az ág, a virágokkal. Ez a bélyegző is csodásan rétegezhető, bőven ad lehetőséget játszani a színekkel.

Egy-két flitter is került rá, plusz virág gyanánt, majd Altenew chipboard, tintával színezve.

A legvégén a felirat, majd a széleket kicsit tintáztam még, hogy kiemeljem az egyik uralkodó színt. 

A fehér felső lapomat ráragasztottam az 1 cm-el nagyobb mályva kartonra, ő a második rétegem és végül a barack színű kartora, ez lett a képeslapom belső oldala. 

Szóval pofon egyszerű, de vidám, nyári hangulata lett. 

Köszönöm, hogy kíváncsi voltál!

Ahoy,

Anna

Felhasznált termékek:

Fehér, mályva és barack színű alapkarton

stencil

Altenew Vintage Flower Stamp

A felhasznált termékeket a Pink and Paper Webshopban szereztem be!

bottom of page