top of page
Legújabb posztok:
Címkék:
No tags yet.
Follow me:
  • Instagram - Grey Circle
  • YouTube - Grey Circle
  • Pinterest - Grey Circle

Tunézia kihívás az Altenew-val


Ahoy!

És most, egy régebbi, sokkal régebbi, azaz 2015-ös Altenew kihívás következik, juhé! Na, szóval az egyik havi kihívás lényege volt, hogy színben megfeleljen a következő képnek, ami egy tunéziai palota részlete.

Hogy miért készítettem el,most? Hát lehet ennek a színkavalkádnak ellenállni?! Meg...hát benéztem a dátumot, na! Ez van...nem nevet!

Színben, ez volt a lényeg. Mivel inkább a 12x12 inch-es oldalak felé hajlok, így készült el az én munkám, ami egy nyaralás emlékét örökíti meg. 

Továbbá tartalmazza a kihívás másik fontos elelmét, az Altnew pecsétet. 

A 12x12 inch-es fehér alapkartont vízfestékkel színeztem. Ettől jó hullámos lett, azt hittem a guta megüt. Tudom, akvarell papír. Így utólag.... Mindegy, egy éjszaka, egy nap lenyomattam súlyos lexikonokkal (na, most kiderült, hogy olvas a család....hehe...) és a sok betű hatására kisimult. 

Ezután pecsételtem virágokat az Altenew pecséttel, vízfestékkel színeztem és Altenew vágókéssel kivágtam őket. 

Miután fekete szín is szerepelt a kihívásban, a fénykép alá fekete karton került, őt ölelik körbe a rózsáim. Az arany színű Crate Paper Oasis feliratok már csak hab a tortán, olyan csodásak. 

Került rá Nuvo Crystal Drops és az elmaradhatatlan dátum, amikor a kép készült. 

Ja!  És, hogy fokozzam az arany hatást, az Altenew Reflection Kit-ből kiröppent egy origami galamb, amit hőlégfúvóval és embossing porral varázsoltam aranyra. 

Tulajdonképpen ennyi az oldal, imádtam a színeket, harmonikusan, nyáriak...ránk fér!

Felhasznált termékek:

12x12 inch fehér alapkarton

vízfesték 

A felhasznált termékeket a Pink and Paper webshopban és a Hip Kit Club Kit-ből szereztem be!

Köszönöm, hogy kíváncsi voltál!

Ahoy,

Anna

bottom of page